Παρά τις εκπτώσεις που διήρκεσαν μέχρι έναν μήνα ? Ο πληθωρισμός αποθάρρυνετους καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ
Ανθρακες ο θησαυρός της φετινής «Black Friday» καθώς οι έντονα πληθωριστικές πιέσεις δεν επέτρεψαν στους καταναλωτές να φανούν και πολύ γενναιόδωροι στις αγορές τους παρά το γεγονός ότι για κάποιες επιχειρήσεις οι προσφορές είχαν διάρκεια ακόμα και ενός μήνα. Αποτέλεσμα ήταν το 45% των επιχειρήσεων να μη δουν καμία αύξηση του τζίρου τους σε σχέση με πέρυσι παρά τις εκπτώσεις που έκαναν.